2015/07/12

Ma jön a második baba

Veronikát azért kerestem meg a Vár Rád a Baba program keretén belül, mert már egy ideje érlelődött bennem a vágy egy második gyermek után. Megtaláltam Veronikát, s kitöltöttem a babavárással kapcsolatos adatlapot. Felkeresésemkor még nem adtunk lehetőséget a férjemmel az új életnek, abban reménykedtem, hogy majd a beszélgetésünk megadja a választ a kérdésemre, érzésemre, miszerint: „Jól érzem, hogy érkezne hozzánk baba?”
            Az első beszélgetésünk egyik különlegessége abban rejlett, hogy előtte voltam egy természetgyógyászati vizsgálaton, ahol azt sugalmazták, hogy jó lenne a szervezetemnek egy tisztítókúra. Ennek ellenére aznap üzent a babám lelke, hogy MA érkezne. Számomra ez szinte felfoghatatlan volt, de bizalmat adtam neki. A lélek üzente, hogy ha ma jönne, milyen csillagjegyű lenne, de ha még ma nem szeretném, akkor szívesen választaná az egy-két hónappal későbbi esedékes oroszlán vagy szűz jegyet. Az elmondottakból következtetve a babát határozottnak éreztük a szándékában és a jövőjével kapcsolatban. A babám kifejtette még, hogy minket a spiritualitás terén elegendően nyitottnak és rugalmasnak talál, s ez tetszik neki J. S még arra kért, hogy tanuljuk meg Veronikától a magzat kommunikációt, - amely által közvetítés nélkül meghallom, amit a magzat üzen nekem –.
           
Olivér a beszélgetés utáni 3 nap valamelyikén költözött a méhembe. Hihetetlen volt. A következő beszélgetésünkkor – még az első trimeszter elején – megtanultuk a kommunikációt. Emellett sokat dolgoztam magamon. Felgöngyölítettük a szüleimmel való kapcsolatomat. Az elemzésből kiderült, hogy még nehezen tudtam tőlük leválni, ami megnehezítette az előző szülésemet is. Feldolgoztuk a szülésélményemet, melyben Jula dúla is segédkezett.
A magzat egyértelműen tudtunkra adta, hogy milyen nevet szeretne. Magzat kommunikációval a babát megkérdezhetjük arról, milyen téma érdekli különösen. A legnagyobb csodálkozásomra Olaszországról szeretett volna, hogy olvassak regényt, vagy útleírást. Évek óta halogattam ezek olvasását, pedig a könyvek ott sorakoztak a polcomon. A baba megüzente kedvenc színét, hogy mikor mit fogyasszak, mennyit és mit mozogjak. A várandósság során megtudtam, hogy milyen körülmények között szeretne megszületni.

            Maga a szülés is úgy történt, ahogyan ő és én szerettem volna. Miután beindult, egész idő alatt igyekeztem kettőnkre, azaz befelé figyelni, koncentrálni. Olivér a lehető legoptimálisabban időzített.

Minden Égi és földi támogatónak hálás köszönet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése