2015/09/20

Inzulinrezisztencia - meddőség helyett gyermekáldás

Mindig is tudtam, hogy édesanya szeretnék lenni. Férjemmel 2009-ben ismerkedtünk meg egy barátnőm által. Hamar kiderült, hogy egy hullámhosszon vagyunk, közösek a céljaink. Mindketten házasságot, gyereket, és boldog életet szeretnénk. 6 hónap után megkérte a kezemet, másfél év múlva pedig megtartottuk az esküvőt. Én 27, férjem 32 éves volt ekkor. 3 év sikertelen próbálkozás, és rengeteg orvosi vizsgálat után, 2014. márciusában ismertem meg Veronikát, s a Vár Rád a Baba programot egy barátnőm ajánlásával. Felvettük a kapcsolatot, kaptam egy kérdéssort, amit ki kellett töltenem, és izgatottan vártam az első találkozást. Az első találkozás során megtudtam, hogy mi áll a betegségem (inzulinrezisztencia, pajzsmirigy alulműködés) hátterében, és ezeket fel is oldottuk. Az is kiderült, hogy vár hozzánk leszületendő lélek, aki a halak jegyében szeretne megszületni, tehát 2014.május-júniusban fog megfoganni. Ez idő alatt rendszeresen jártam Veronikához, szépen lassan minden problémát feloldottunk, ugyanis a kis lélek arra várt, hogy több önbizalmam legyen.
2014. június 24.-én pozitív lett a teszt. Mérhetetlenül boldog voltam, ugyan is júliusban ünnepeltük a 3. házassági évfordulónkat, és meglepetésnek szántam a férjemnek. Kislányom már akkor is "furfangos" volt, így kénytelen voltam hamarabb elmondani a férjemnek, aki nagyon meghatódott a hír hallatán. Nagyon szép várandósságom volt, teljesen tünet, és problémamentes. A Vár Rád a Baba programban a felfedezett blokkok oldásával a várandósság tünetmentességéhez is felkészültünk.

Veronikához rendszeresen jártam magzat kommunikációra, ahol nagyon sok mindent elárult a kislányom lelke mit enne, mit inna szívesen, milyen nevek tetszenek neki, sőt, feltárta előző életének egy részét is. Azt is megtudtam, hogy a 39. hétben szeretne megszületni. Március 4.-re voltam kiírva, izgatottan készültem a nagy napra, kislányomat is felkészítettem a megszületésre a Születésre való felkészítés foglalkozással.
 Végül 2015. március 12.-én (így tényleg halak lett J) utolsó menstruáció szerint 41+1 napra megindították a szülést. Nagyon szép szülésélményem van, könnyű volt, és gyors. Miután megszületett Fanni, közölte az orvos, hogy el volt számolva, és kb. 39 hetesnek felel meg, mert tiszta magzatmáz volt Fanni. Nagyon nyugodt, kiegyensúlyozott, mosolygós baba, első perctől kezdve átalussza az éjszakát is. Mindenkinek ilyen várandósságot, és ilyen könnyű szülést kívánok, mint amilyen nekem volt.

Még egyszer köszönünk mindent Veronikának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése